9.07.2014

İlk 20 film

Şu Temmuz sıcağında nereden geldiyse artık, sevdiğim en iyi yirmi film ne olabilir diye düşünüp, sıraladım. Sıralama numaraları tamamen keyfi, yani aşağıdakilerin her biri benim için muhteşem film demek oluyor.

1. Naked
2. Le feu follet
3. Bad timing
4. Blue velvet
5. Karhozat
6. Ma nuit chez Maud
7. Paris Texas
8. Who’s afraid of Virginia Woolf?
9. Crimes and misdemeanors
10. Annie Hall
11. Lost highway
12. Masumiyet
13. Vertigo
14. Chinese coffee
15. Body heat
16. Der siebente Kontinent
17. La notte
18. Breaking the waves
19. A clockwork orange
20. La dolce vita

3 yorum:

  1. 20'ye indirmek cok zor. cok hizli dusunup karar verdim, belki soyle olabilir (siralama keyfi):
    1. The Seventh Seal
    2. Au Hasard Balthazar
    3. Black Narcissus
    4. The Night of the Hunter
    5. The Battle of Algiers
    6. I am Cuba
    7. Breathless
    8. Aguirre, the Wrath of God
    9. Andrei Rublev
    10. Psycho
    11. Kind Hearts and Coronets
    12. Apocalypse Now
    13. Viridiana
    14. The 400 Blows
    15. Modern Times
    16. La Dolce Vita
    17. Seven Samurai
    18. Kes
    19. Citizen Kane
    20. Umut





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oldukça hızlı geçirmiştim aklımdan. La dolce vita'da ortaklaşmışız neyse ki :)

      İyi filmler sıraladıkların, çoğunu görmüş gibiyim, sayenizde görmediğim üç beş filme de bakarım böylece. Danke.

      Sil
    2. Der siebente Kontinent, La notte ve Paris Texas'i izlemedim. Bunlara bir ara bakayim. Masumiyet ilk 20 Turkce film listesine girer. En sevdigim Woody Allen filmleri Crimes and Misdemeanors ve Annie Hall fakat ilk 20'ye girecek kadar degil. Lost Highway'i cikartalim diger saydiginiz filmlerin tamami ilk 50'ye girebilir. Son olarak en iyi 10 British film listesi yapsam, Naked o listeye girer. Sahanedir.

      Sil